CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 19 April 2010

Pejuang Alwiyah serang unit khas Israel

GAZA - ALWIYAH NASEER SALAHUDDIN, sebuah kumpulan pejuang Palestin yang merupakan sayap tentera kepada sebuah gerakan pertahanan rakyat mengumumkan bahawa satu unit dari kumpulannya yang berada di sempadan utara Gaza telah bertempur dengan satu unit khas tentera Israel yang menyelinap masuk di utara Gaza.

ALWIYAH dalam keterangan yang disampaikan kepada agensi berita menjelaskan, 'unit pejuang dari kumpulannya telah mengesan unit khas tentera Israel(infantry) yang cuba menyelinap masuk ke sebuah kawasan Zendah pada jam 1.10 pagi, dengan serta-merta pejuang ALWIYAH menyerang unit khas Israel dengan tembakan machine-gun dan beberapa jenis senjata ringan.

Dalam keterangan itu, pejuang ALWIYAH turut menyebut mesej yang ditujukan kepada penjajah.

"Kami ingin menyatakan kepada musuh kami zionis bahawa pejuang-pejuang kami sentiasa bersedia setiap masa dan waktu, malah dengan apa jenis senjata sekalipun beserta iman dan percaya kemenangan kepada mereka yang sabar, kami akan menghadang sebarang tentangan dan pencerobohan dari pihak tentera yang sentiasa kalah..insyaAllah", petikan dari keterangan ALWIYAH.

Tambah ALWIYAH lagi, 'Komander zionis dan tenteranya perlu tahu Gaza tidak mudah menjadi mangsa tetapi Gaza akan menjadi kubur kepada tentera kamu(zionis) dan tempat pelupusan jentera perang kamu..insyaAllah'. Sumber 19/04/2010, web berita safa.ps

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JALINAN UKHUWAH


ShoutMix chat widget