CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 15 September 2010

Zionis bedil Gaza

Gambar(safa): Seorang penduduk Gaza yang mengalami luka parah akibat serangan zionis telah dibawa ke hospital.

GAZA - Sumber melaporkan pada petang ini, artileri rejim zionis telah mengebom kawasan pelupusan sampah yang terletak di tenggara Hayyu Zaitun dengan beberapa tembakan.

Penyelaras Media Perubatan, Adham Abu Salimah menyatakan kepada agensi berita 'Safa' bahawa seorang penduduk Gaza mengalami luka parah akibat serangan artileri zionis telah dibawa ke hospital Shifak.

Menurut saksi yang juga penduduk di kawasan berkenaan berkata, 'beberapa buah kereta kebal zionis yang berpengkalan sementara di garisan sempadan telah mengebom kawasan pertanian berhampiran tempat pelupusan sampah serta mengakibatkan letupan kuat.'

Saksi lain menjelaskan bahawa pejuang Palestin turut melancarkan serangan roket RPG ke arah kereta kebal. Namun sebentar tadi, beberapa buah pesawat rejim zionis, helikopter Apache dan pesawat tanpa pemandu berlegar-legar di ruang udara kawasan berkenaan. Kereta kebal rejim zionis turut dilaporkan menghujani lokasi berkenaan dengan tembakan machine-gun.

Sehingga kini, pada jam 05.26 petang waktu Mesir, sumber safa melaporkan bilangan penduduk yang parah akibat serangan zionis meningkat kepada 4 orang mangsa. Sumber 14/09/2010, web berita safa.ps

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JALINAN UKHUWAH


ShoutMix chat widget