CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 28 Oktober 2010

Pejuang ALWIYAH serang unit khas zionis

RAFAH - Kumpulan pejuang, ALWIYAH NASEER SALAHUDDIN(sayap tentera لجان المقاومة الفلسطينية) mengumumkan pihaknya mensasarkan serangan terhadap tentera rejim zionis berhampiran pintu gerbang 'المطبق', timur Rafah yang terletak di selatan Semenanjung Gaza.

Gambar(safa): Pejuang ALWIYAH NASEER SALAHUDDIN.

Dalam salinan kenyataan rasmi kumpulan pejuang itu kepada agensi berita 'Safa', ALWIYAH berkata, pejuangnya telah melepaskan 3 serangan roket 'hawn', 82 milimeter pagi ini ke atas sebuah unit khas tentera rejim zionis yang menceroboh. Jelas ALWIYAH, pejuangnya berjaya melaksanakan misi itu dan dapat pulang ke pos kawalan dengan selamat.

ALWIYAH menyatakan lagi, operasi pagi ini adalah bagi menghadang serangan rejim zionis serta membalas ancaman zionis yang berniat melancarkan perang terbaru ke atas Semenanjung Gaza.

"Pejuang-pejuang kami sentiasa bersedia di lokasi-lokasi utama bagi mempertahankan kesucian tanah-tanah kami," jelas ALWIYAH.

Kumpulan pejuang ini turut menegaskan bahawa pilihan jihad dan penentangan adalah satu-satunya jalan untuk membebaskan keseluruhan tanah Palestin yang dirompak. Sumber 21/10/2010, web berita safa.ps

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JALINAN UKHUWAH


ShoutMix chat widget