CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 10 November 2010

Ketua Perisikan Mesir ke Israel

Gambar(safa): Kiri, Simon Perez dan kanan, Omar Sulaiman.

AL-QUDS, - Ketua Badan Perisikan Am Mesir, Wazir Omar Sulaiman telah tiba di Israel hari ini sebelum menjelang tengah hari tadi.

Menurut radio umum Israel dalam laporannya terdahulu menyebut bahawa Sulaiman akan mengadakan pertemuan dengan Presiden rejim zionis, Simon Perez sebaik sahaja tiba di Israel.

Sumber menyatakan, pertemuan antara kedua-dua pihak ini akan membincangkan beberapa permasalahan dan isu yang berkaitan dengan jadual masa mengurus isu.

Sepertimana yang disebut, perkara pertama yang akan disentuh adalah jalan untuk mengembalikan semula rundingan bagi membina persamaan penyelesaian isu antara rejim zionis dan Palestin. Hal yang bakal diperbincangkan ini ekoran dari sebab kerja perumahan zionis yang dibangunkan lagi di penempatan-penempatan haram Israel. Selain itu, kedua-dua pihak ini akan membincangkan lagi beberapa lagi permasalahan serantau.

Menurut radio umum Israel, sepertimana yang dijadualkan, Sulaiman juga akan bertemu dengan Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu dan Menteri Perangnya, Ehud Barak. Sumber 04/11/2010, web berita safa.ps

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JALINAN UKHUWAH


ShoutMix chat widget