CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 8 Disember 2010

Roket serang Ushkul, SARAYA serang tentera zionis

Sumber peta. Kedudukan Qadi Salqa(وادي السلقا) di pertengahan Semenanjung Gaza.

AL-QUDS, - Web berita 'Yediot Ahronout' Israel melaporkan malam ini bahawa dua serangan roket mortar gugur di barat Naqab, tanah jajahan 1948.

Sumber tersebut menjelaskan dua serangan roket dilancarkan dari Semenanjung Gaza menuju ke Kibbutz Sa'ad(penempatan haram zionis) yang bertentangan dengan sempadan tanah Gaza, lalu gugur dan meletup di sebuah tanah lapang di Ushkul(barat Naqab, tanah jajahan 1948).

Jelas media Israel itu lagi, serangan roket tidak mendatangkan sebarang luka parah atau kerosakan harta benda.

SARAYA serang tentera zionis

Sementara itu, kumpulan pejuang dari SARAYA AL-QUDS(sayap tentera gerakan JIHAD ISLAMI) mengumumkan bahawa pihaknya melancarkan beberapa serangan peluru mortar ke arah jentera perang rejim zionis di pertengahan Semenanjung Gaza.

Jelas SARAYA AL-QUDS, unit pertahanannya telah berupaya melancarkan beberapa serangan mortar ke arah jentera-jentera perang rejim zionis yang berkumpul di sekitar pintu gerbang An-Namr, timur Wadi Salqa terletak di pertengahan Semenanjung Gaza.

Selepas itu, SARAYA AL-QUDS turut bertempur dengan tentera rejim zionis berdekatan dengan pintu gerbang Kissufim. Sumber 07/12/2010, web berita safa.ps

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JALINAN UKHUWAH


ShoutMix chat widget