CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 10 Januari 2011

Tempur sengit ABU ALI dengan unit khas zionis

GAZA - Menurut pengumuman dari sayap tentera kepada JABHAH SHA'BIAH LI TAHRIR FALESTIN iaitu KATAIB ABU ALI MUSTAFA, pihaknya telah berjaya menghadang kemaraan unit khas zionis malam ini berhampiran pintu gerbang Kissufim, selatan Semenanjung Gaza.

______________________________________________________
Catatan masa:

Jam 11.27 malam, Palestin/Mesir: ABU ALI hadang unit khas tentera zionis.

Jam 11.31 malam, Palestin/Mesir: ABU ALI sahkan pihaknya mencederakan seorang tentera zionis di Khan Yunus, selatan Semenanjung Gaza.
______________________________________________________

Hal tersebut dinyatakan dalam satu laporan ketenteraan yang disampaikan kepada agensi berita 'Safa', ABU ALI menyatakan, ketika pertempuran sengit meletus di lokasi berkenaan, pejuang-pejuangnya telah mencederakan seorang tentera zionis, lantas memaksa tentera zionis memanggil logistik sokongan, iaitu helikopter perang apache.

Tambah ABU ALI, pejuangnya dalam misi yang lain telah mensasarkan sebuah pos kawalan tentera zionis yang terletak di timur kawasan Abu Al-'Ujain, Khan Yunus. Dinyatakan, ABU ALI melancarkan dua serangan peluru mortar 80mm ke atas pos tersebut.

"Kami berjanji kepada rakyat Palestin bahawa pejuang-pejuang ABU ALI MUSTAFA sentiasa berada di barisan hadapan bagi melindungi tanahair dan penduduk Palestin," tegas ABU ALI yang sentiasa berpegang dengan penentangan ke atas jenayah yang dilakukan zionis, malah akan membalas serangan penjajah. Sumber 02/01/2011, web berita safa.ps

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JALINAN UKHUWAH


ShoutMix chat widget