CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 28 Oktober 2010

Pesawat pengintip gugur, jentolak zionis terbalik

GAZA - Kejadian yang tidak disangka pagi ini(Khamis), sebuah pesawat pengintip rejim zionis gugur dalam kawasan tanah penduduk Palestin di Hayyu Syuja'iah. Kedudukan kawasan tersebut bertentangan dengan garisan sempadan di sebelah timur bandar Gaza.

Menurut saksi dan sumber keselamatan menjelaskan kepada agensi berita 'Safa' bahawa pesawat pengintip zionis gugur dalam kawasan Palestin yang jaraknya 200 meter dari garisan sempadan. Berikutan itu, jentera perang rejim zionis berkejaran ke lokasi gugurnya pesawat.

Dua sumber berkenaan menyebut, dua buah kereta kebal zionis terus pantas menceroboh ke lokasi berkenaan untuk mengambil pesawat pengintip yang gugur dan berderai. Ketika jentera perang zionis berundur dari lokasi yang diceroboh, tidak semena-mena jentolak zionis terbalik. Kemudian, jentolak yang lain bingkas menundanya masuk ke dalam garisan sempadan.

Jelas sumber, operasi pencerobohan pagi ini tidak kedengaran bunyi tembakan. Namun dalam masa yang sama dinyatakan bahawa beberapa buah helikopter zionis meninjau dan membuat liputan kejadian itu dari ruang udara. Sejurus operasi zionis selesai, jentera perang rejim zionis beredar meninggalkan kawasan berkenaan. Sumber 21/10/2010, web berita safa.ps

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JALINAN UKHUWAH


ShoutMix chat widget